Известие

Collapse
No announcement yet.

Вихрови клапи 1.9 JTDm варианти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Oт него пък каква е ползата?
    156 2.0TS

    Comment


    • #32
      Като го продадеш ще разбереш ползата.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #33
        По принцип е много готино да се слагат стари ДПФ-и на колата. Тя ще си върти регенерации през 100 км, ще си грее доволно, ще посцепи някоя и друга глава и така ще има работа за автосервизите. Ето това е работеща икономика. Има потребление на нафта в повече, работа за сервизите и всеки е зает с нещо.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #34
          Bobi, как те осени това прозрение
          Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
            Bobi, как те осени това прозрение
            Абе да разведря обстановката, че иначе ще почнат спорове, караници, излишно напрежение.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #36
              Някой може ли да постне снимка на тези клапи, къде точно се намират(sw 150 коня 16 винтила)? Днес гледах и не открих вихрови клапи. До подгревните свещи 4 дупки са затапени с кякакви алуминиеви планки... дали там не са били клапите?
              ALfa Romeo 166-2.4 JTD 99

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от athilaaaaa Покажи съобщение
                Някой може ли да постне снимка на тези клапи, къде точно се намират(sw 150 коня 16 винтила)? Днес гледах и не открих вихрови клапи. До подгревните свещи 4 дупки са затапени с кякакви алуминиеви планки... дали там не са били клапите?
                Вероятно. Снимай, качи снимка и ще стане ясно
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #38
                  Темата е за 1.9,но все пак .
                  Гледам на моята рейката ,която движи клапите е застопорена.Няма масло около отворите,чисто и сухо е,което ме кара да мисля,че клапите са в добро здраве.Застопорили са я с винт,пробили са отвор(нали е пластина около 4-5мм широка) и винта е законтрил долу в колектора,колкото да не се движи.Нямам идея моторчето върти ли,не върти ли...даже не знам от коя страна е,тъмно е и само това видях.
                  Много нещо просто решение са намерили,ако въобще е някакво решение на нещо??
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #39
                    Моторчето е отдолу, клапата на 5ти цилиндър е преходна и излиза отдолу на ябълка, това е връзката помежду им. Доколко е решение това със застопоряването, по-скоро никакво ако клапите са там, предпоставките за строшаване пак са си налице.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #40
                      Хмм..тъкмо си мислех,че ще ми се размине,поне с притесненията до лятото.
                      Но все пак, след като не се движат, изключваме разбиваето им и последващо чупене....или греша??
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #41
                        Е то това премахване на клапите не е космическа сума. Аз ако имах 2.4 159-ка бих треперил в пъти повече да не ми умре маховика примерно.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #42
                          Махай ги при първа възможност, при мене 3 от клапите бяха наполовина строшени, 4-тата я нямаше изобщо.

                          Comment


                          • #43
                            Аз бих го направил в комбинация със смяната на ремъци и ролки, така или иначе се вадят за да се стигне до колектора.
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #44
                              Тъпото е,че е обслужена и всичко е сменено скоро.
                              На мен ми е ясно,че трябва ,а и е по-добре да се махнат въпросните клапи,но след като не работят,как биха се счупили?Преди 4000км са боднали нов DPF и са изчистили EGR-а,нов алтернатор,нова хидр.рейка...не са пестени пари.
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment


                              • #45
                                Колега ,аз не съм с дизел-но,вчера гледах по V Box-7 -за 1.9 JTD "Bri4ka".com ,или нещо такова. Погледни го
                                Мечтател

                                Comment

                                Working...
                                X